VABILO NA PODJETNIŠKO KAVICO
Vabimo vas, da se udeležite delavnic, ki bodo tudi letos umeščene v evropski teden podjetništva. Na Razvojni agenciji Zgornje Gorenjske smo za vas v sklopu projekta Podjetniška kavica pripravili naslednje delavnice:
1. MEDSEBOJNI ODNOSI IN KREATIVNA KOMUNIKACIJA
O izboljšanju komunikacijskih veščin običajno razmišljamo, ko smo vpeti v odnose, ki nas ne izpolnjujejo; ko smo nezadovoljni v odnosu. Kaj je rešitev in ali lahko spremenimo nezadovoljstvo, ki ga čutimo v zadovoljstvo? Vprašanji sta dve: na prvo – ali obstaja rešitev, lahko odgovorimo pritrdilno. S spremembo načina komuniciranja lahko spremenimo odnos. Edini pogoj je, da oba partnerja v odnosu to želita in delata na tem. Drugo vprašanje se nanaša na naše počutje v odnosu. Ali lahko to spremenimo? Lahko. In dobra stran tega je, da za spremembo počutja potrebujemo soglasje in odločitev le enega partnerja: in ta partner smo mi sami. Zgoraj omenjeni temi bosta naše iskanje na našem srečanju: Katere so komunikacijske veščine, ki nam pomagajo pri ohranjanju dobrih odnosov in izboljševanju odnosov, ki nas ne izpolnjujejo. Izvajalka delavnice, ki bo organizirana dne 18.5.2011 ob 15:00 uri v prostorih Ragor-ja je ga. Metka Komar.
2. ZADOVOLJNA ŽENSKA JE USPEŠNA ŽENSKA
Kako biti uspešna, usklajevati poslovno in osebno življenje, ohranjati žensko v sebi, ter živeti polno življenje in svoje poslanstvo? Ključ je v čutenju, razumevanju, sposobnosti razločevanja, izražanju, skrbi zase in ohranjanju notranjega ravnotežja. Delavnica bo polna praktičnih napotkov in vaj za vsakodnevne aktivnosti, ki vam bodo pomagale pri obnovi notranjih moči, sprostitvi, ohranjanju in pridobivanju pozitivne energije in oblikovanju vzpodbudnih misli. Delavnico bo vodila Manica Jenko, ki že več let izvaja izobraževanja za višjo kakovost življenja in dela za številne podjetnike ter manjša in velika podjetja. Delavnico bomo organizirali dne 24.5.2011 ob 15:00 uri v prostorih Ragor-ja.
3. DELO Z DIGITALNIMI FOTOGRAFIJAMI NA RAČUNALNIKU
Delavnica je namenjena najširšemu krogu ljudi, ki jih fotografija zanima toliko, da imajo vsaj eno vprašanje. In na osnovna vprašanja bomo skupaj poiskali odgovore, ob sodelovanju fotografa, ki se 15 let ukvarja prav s tem. Na vsakomur razumljiv način bomo podali navodila, kako priti od ideje v glavi do zadovoljive fotografije v roki, torej od teorije k praksi. Zato naj vsak udeleženec prinese tudi svoj fotoaparat (in kabel za prenos na računalnik, če je mogoče). Fotografija je obsežno področje. Zato se bomo pri teoriji ustavili bolj na kratko, kaj je bilo, kaj vse obstaja in kaj bo. Naredili bomo posnetek ali dva, prenesli datoteke na računalnik, popravili fotografijo, iz dolgočasne naredili zanimivo in jo poslali naprej, v izdelavo. Vse to in še več boste imeli priložnost slišati na zanimivi delavnici, ki jo bo izvajal g. Klemen Čebulj dne 26.5.2011 ob 15:00 uri v prostorih Ragor-ja.
4. KAKO USPEŠNO VODITI SVOJ TEAM
Namen izobraževanja je razumeti, da je menedžerski proces mnogo prezapleten, da bi ga lahko izvajal en sam človek. Kar pomeni, da imamo lahko TEAM, ki mora biti komplementaren in imeti občutek za združene razlike. Vsak posameznik v teamu mora vedeti, da je pomemben del mozaika. Njegovo delo se mora ovrednotiti z namenom doseči skupen cilj. Vrednega dela ni, dokler vsakdo ne dela v smeri dobro razumljenega in sprejetega cilja. Na delavnici, ki jo bo vodil ga. Florence Maria Bratuž, se bomo dotaknili tudi vodenja po metodi »Coaching«. Udeležba na treningu je primerna tako za vodje, ki opravljajo to vlogo že dlje časa, kot tudi za osebe, kateri namenjate to vlogo v prihodnosti. Delavnico bomo organizirali dne 30.5.2011 ob 15:00 uri v prostorih Ragor-ja.
5. UČINKOVITO VODENJE PROJEKTOV
Projektno delo je postalo prevladujoč način organiziranosti in izvajanja del za doseganje postavljenih ciljev. Na delavnici si bomo ogledali nekaj oblik organiziranosti, se naučili kakšni so dobri cilji in kako jih postaviti, zapisali način preverjanja, projekt razdelili v faze, pregledali nabor kompetenc našega tima, napravili časovnico projekta ter popis glavnih področij dela, nalog, pristojnosti in odgovornosti. V drugem, praktičnem delu delavnice, se bomo osredotočili na način izvajanje kolegijev, torej rednih sestankov projektnega tima. Kako
izpeljati sestanek, da je le-ta kratek, jasen, učinkovit? Uporabili bomo prirejeno De Bonovo metodo 6 klobukov razmišljanja. Delavnico bo izvajal g. Blaž Branc dne 1.6.2011 ob 15:00 uri v prostorih Ragor-ja.
6. POSLOVNI SEKRETAR ZA TRETJE TISOČLETJE
V prvem delu delavnice se bomo dotaknili naslednjega strokovnega dela: Kako krmariti med željami zaposlenih, vodstva in strank? Kako ohraniti pozitivno naravnanost in visoko profesionalnost? Kako iz tajnice postati učinkovit poslovni asistent managementu? Kaj odlikuje poslovno asistenco v tretjem tisočletju? Poslovni sekretarji kot komunikacijsko in informacijsko središče v vsaki organizaciji. V drugem delu delavnice pa se bomo posvetili vzdrževanju psihičnega ravnovesja, ki ga doživljamo vsakodnevno na delovnem mestu. Kako vzdržati pritiske in obveznosti? Kako poskrbeti za zdravje? Kako ohraniti psihično stabilnost kljub stresnim razmeram? Vaje sproščanja za uravnoteženje (umirjanje) uma in izboljšanje stresne odzivnosti. Dodatek k delavnici bodo tudi nasveti predavateljice ga. Andreje Koprivec za ohranitev zdravja po metodi AYURVEDE. Delavnico bomo organizirali dne 6.6.2011 ob 15:00 uri v prostorih Ragor-ja.
7. PRIMER DOBRIH PRAKS DOPOLNILNE IN OBRTNE DEJAVNOSTI
Delavnica bo praktične narave, saj si bomo različne domače dejavnosti ogledali kar na mestu izdelave oziroma predelave. V Kranjski Gori bomo obiskali gospo Marto Mertelj, ki nam bo predstavila lončarstvo in glinene izdelke. Prav tako se bo s svojimi izdelki predstavila ga. Alenka Peternel, ki se ukvarja z poslikavami telesa, obraza, porcelana, tekstila, stekla. Na Jesenicah si bomo ogledali unikatne, ročno kovane in kar je tudi zelo pomembno, kovaško sestavljene izdelke g. Bruna Kalčiča. Pot nas bo vodila še v občino Bohinj, kjer nam bo čebelar g. Karl Drago Kotnik predstavil čebelarstvo in postopek pridobivanja medice. Na koncu našega izleta se bomo okrepčali na KMETIJI PR’ TONEJOVC pri ga. Simoni Kejžar in se seznanili z dopolnilno dejavnostjo sirarstva. Na delavnici boste izvedeli tudi na kakšen način registrirate osebno dopolnilno delo in dopolnilno dejavnost na kmetiji.
Praktično delavnico bomo izvedli dne 10.6.2011. Zbirno mesto in odhod avtobusa bo ob 15:00 uri na parkirišču pred Razvojno agencijo Zgornje Gorenjske, Spodnji Plavž 24e, Jesenice.
Pred vsako izmed navedenih delavnic boste lahko pridobili informacije o postopku registracije s.p.-ja ali d.o.o.-ja ter o splošnih aktivnostih VEM točke Razvojne agencije Zgornje Gorenjske.
Vse delavnice se bodo pričele ob 15:00 in končale predvidoma ob 19:00. Udeležba je brezplačna, saj delavnice sofinancirajo občine Kranjska Gora, Jesenice, Gorje, Žirovnica in Bohinj. Vašo prijavo potrdite na telefonski številki 04/581-34-19 ali po elektronski pošti: dina@ragor.si. Prijave sprejemamo do zapolnitve prostih mest.
Vljudno vabljeni!
Eldina Čosatović
Ragor